برگزاری نشست ارزیابی برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری در وزارت میراث‌فرهنگی با هدف ارتقای کارآمدی و سلامت سازمانی

در راستای تحقق سیاست‌های دولت چهاردهم و با هدف تعمیق اصلاحات ساختاری، ارتقای بهره‌وری و استقرار نظام اداری کارآمد و پاسخ‌گو، نخستین نشست ارزیابی اجرای برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این نشست با محوریت ارزیابی اقدامات اجرایی وزارتخانه در چارچوب برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و با حضور مدیران‌کل ستادی، کارشناسان تخصصی و ارزیابان سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

در آغاز این نشست، وحید ربیعی مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گزارشی جامع از روند اجرای برنامه‌ها، دستاوردها و چالش‌های پیش‌ِرو در حوزه‌های مختلف ارائه کرد. 

وی با تاکید بر ضرورت پایش مستمر، مستندسازی دقیق اقدامات اصلاحی و نهادینه‌سازی فرهنگ پاسخ‌گویی در دستگاه‌های اجرایی، تحقق اهداف کلان اصلاح نظام اداری را مستلزم تداوم همکاری، هم‌افزایی و رویکرد علمی در مدیریت منابع انسانی دانست.

در ادامه، نمایندگان حوزه‌های تخصصی وزارتخانه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در زمینه‌های بهبود فرآیندها، شفاف‌سازی رویه‌ها، توسعه دولت الکترونیک و ارتقای سلامت اداری ارائه دادند.

ارزیابان سازمان اداری و استخدامی نیز با طرح پرسش‌های تخصصی، ابعاد مختلف برنامه را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404080600315
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha